Amsterdam, NL | Gepubliceerd op: 13 juli 2016
#HippoCMS luidt nieuw #DX tijdperk in met introductie Cloud-First versie 11.0 http://pr.co/p/002tue
Digital experience (DX) platform provider Hippo zet een grote stap in het verbeteren van de klantbeleving met zijn nieuwste product release. Centraal daarbij staat de lancering van het nieuwe cloud-based platform: Hippo onDemand.

Hippo onDemand is ontworpen om digitale bedrijfsomgevingen te transformeren tot snelle, flexibele en responsieve digital experiences. Daarbij wordt gebruik gemaakt van alle voordelen van de cloud en tegelijkertijd afgerekend met de obstakels die bedrijven bij andere cloud-oplossingen ondervinden.

Gebouwd voor snelheid
Om te overleven in de digitale wereld van vandaag moeten bedrijven blijven innoveren binnen markten die voortdurend in beweging zijn. Vrijheid en snelheid zijn daarvoor absolute voorwaarden. De huidige cloud-based digital experience-oplossingen beperken de vrijheid echter of vertragen de snelheid van innovatie. Dit maakt tijd-intensief maatwerk of complexe omwegen voor inflexibele platforms noodzakelijk. Hippo onDemand rekent af met operationele bottlenecks en biedt een kant-en-klaar cloudplatform met volledige vrijheid. Een microservice-architectuur gebaseerd op REST API’s garandeert maximale flexibiliteit en ondersteunt de interoperabiliteit met gegevens en bedrijfsoplossingen van derden.

“Bedrijven beconcurreren elkaar op hun digital experience. Hippo onDemand luidt een nieuw tijdperk in als het om de digitale klantbeleving gaat”, zegt Hippo-CTO Arjé Cahn: “Marktleiders moeten over de nieuwste technologieën kunnen beschikken om een ervaring te creëren die uniek is voor hun merk en relevant voor elke individuele klant. In een markt die steeds meer verschuift naar cloud-oplossingen, hebben digitale teams behoefte aan een moderne, agile aanpak van digital experiences. Met dertien-in-een-dozijn cloud-oplossingen kunnen zij geen onderscheidende experiences creëren. Custom hosted oplossingen beperken de snelheid waarmee nieuwe digitale initiatieven kunnen worden gelanceerd. Sommige van onze klanten rollen dagelijks met succes tientallen nieuwe functionaliteiten uit. Met het Hippo onDemand platform hebben zij altijd volledige controle.”

Wereldklasse technologie
Hippo onDemand is gebouwd op basis van Amazon AWS en docker-technologie en stelt bedrijven in staat om direct digital experiences te bouwen, te testen en uit te rollen - wereldwijd en over meerdere kanalen. Dit biedt een ongekende agility. Bedrijven kunnen de Development, Testing, Acceptance & Production (DTAP) lifecycle monitoren, tegelijkertijd meerdere omgevingen onderhouden en binnen enkele minuten migreren van on-premise naar de cloud. REST API’s laten Hippo gemakkelijk binnen Continuous Delivery-omgevingen functioneren voor verhoogde agility. De open architectuur van Hippo onDemand zorgt voor interoperabiliteit met gegevens en oplossingen van derde partijen en sluit naadloos aan bij de bestaande infrastructuur van de gehele organisatie.

Support voor multinationale ondernemingen
In een steeds globalere wereld moeten bedrijven in staat zijn om te opereren binnen een internationale context. Hippo onDemand stelt bedrijven in staat om optimaal gebruik te maken van de snelheid en bereikbaarheid van de cloud om de voortgaande internationalisering van hun zaken te ondersteunen. In deze laatste release is de kracht van Hippo op het gebied van meertalige experience delivery nogmaals versterkt door lokalisering van de user interface en verbeterde time zone-support voor wereldwijde samenwerking. Deze internationaal gefocuste updates in combinatie met verbeteringen aan Hippo’s personalisatietool geven bedrijven de mogelijkheid om de digital experience voor klanten in alle uithoeken van de wereld te optimaliseren. De laatste productversie van Hippo kan gebruik maken van de wereldwijde cloudvoordelen middels Hippo onDemand maar kan ook on-premise worden gehost.

Hippo CMS kan worden uitgeprobeerd op https://cms.demo.onehippo.com
Zelf aan de slag met de gratis communityversie van Hippo CMS kan via www.onehippo.org

“Bedrijven beconcurreren elkaar op hun digital experience. Hippo onDemand luidt een nieuw tijdperk in als het om de digitale klantbeleving gaat. Marktleiders moeten over de nieuwste technologieën kunnen beschikken om een ervaring te creëren die uniek is voor hun merk en relevant voor elke individuele klant."

— Arjé Cahn, CTO Hippo